понеделник, 4 януари 2010 г.

Кой съм аз...

Аз съм Ферах Шерифов от страхотното градче Суворово. Суворово е в областта на Варна, вероятно незнаен от повечето хора. На 15 години съм и едно от основните ми хобита са компютърните игри. Започнах да "джъткам", когато бях едва 5 годишен и първата ми конзола беше Плейстейшън 1. Хехе няма да забравя незабравимите мигове с приятели. Една година по-късно се запознах с компютрите и по-големи приятели ме учеха да играя Counter-Strike тогава култова игра, която продължава да е сред най-известните игри за компютри. Другите ми любими игри са браузърните игри(интернет игриците). Например играя игрите на Мондо и една доста добра политическа игрица побрала буквално целия свят наречена eRepublik.com!! Това е общо взето от мен :)

ПП: Не съм сред най-разговорливите хора, просто думите не ми идват отвътре :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар